NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Thursday 8 December 2011

assalamualaikum..

saje nak habaq aku dah insaf ber-in love dengan mat-mat korea.. ade ke orang kesah?? memang tak la kan.. haha.. *perasan diri hot macam perempuan itu*



ramai rakan sebaya cakap yang budak kelas DEPAN-DEPAN NERD.. kenapa?? aku tak tau sebab aku bukan kelas DEPAN-DEPAN.. tapi majority budak-budak doceanz kelas DEPAN-DEPAN.. kenapa aku tak kelas DEPAN-DEPAN.. ada orang kisah ke kenapa aku tak kelas DEPAN-DEPAN?? memey dok la kan?? hiuhiuhiu.. dan aku rasa budak kelas DEPAN-DEPAN tak NERD!!!

sekarang dah disember.. mak-mak dan ayah-ayah bertempiaran mencari tuition class kat anak-anak supaya anak-anak tak dikutuk oleh jiran tetangga dan saudara mara..

tapi anak-anak tak pernah nak hargai ketulusan hati mak dan ayah.. sebab :-

melly seorang anak tunggal.. pak yatif dan mak jat nak sangat melly jadi CEO dan mereka dah hantar melly pergi tusyen.. tapi melly asyik nak menggatal jerk dengan para lelaki yang sama sekali tak kacak.. kenapa???.. standard la nama pon remaja~~ kankankan

tapi adik melly tak perasan ke yang ayah dia selalu hantar dia naik moto.. kalo hujan terpaksa menghabiskan minyak kereta ayah melly yang tak habis bayar lagi.. melly tak kesian ke?? TAK KESIAN KE??

oke.. saja nak sedarkan diri yang semakin lupa daratan.. oohh.. macam mana nak hidup dengan sederhana?? macam mana nak hidup tanpa perlu meninggikan diri?? macam mana?? aku perlukan semua itu~~..

saja nak bagitau yang sekarang ni dayah ngan mira ngan aku ngan nabil ngan ainaa ngan ninie dan tuisyen untuk menghalangkan diri daripada mendapat keputusan yang tak best dalam spm..

aja-aja hwaiting!!

google terima kasih atas gambar itu!!




No comments:

Post a Comment