NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Monday 5 December 2011

KenApaa aKu SeLALU terASA???

hurmm.. mesti rakan2 yg berhampiran selalu keliru dgn sikap aku.. kan3... mesti punyer lar.. mana taknye, kalo dorg gurau sikit aku akan cepat terasa.. sebernanya aku sendiri tiada jawapan untuk pertanyaan aku.. sbb aku sndiri masih mencari dan menilai sikap aku yg x menentu.. kdg2 aku rasa kwn2 yg buat aku mcm ni, tp ble pikir balik sapa aku tanpa doceanzz... aku mudah terasa sjak awal thn nie,prangai yg brubah secara drastik.. knapa mesti aku mcm nie?? kdg2 aku tau kwn2 pening dgn sikap aku nie.. maaf ku pinta sepanjang thn yg kita jalani bersama... maaf kalo diri ini melampaui batasan... ada byk bende yg kita semua tk sama, tapi sebernanya itulah yg satukan kita.. sebelom thn ini berakhir saya NUR AINAA memohon seribu kemaafan kepada sesiapa yg terasa dgn diri ini...

adios amigos...............
(tibe2 terasa cedey lak)

No comments:

Post a Comment