NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Thursday 3 November 2011

haaaaa!!!

assalamualaikum!!!

sekarang dah bole bersuke ria macam habis SPM dan cikgu-cikgu pulak muke tensen macam tengah buat exam sebab tengok result anak-anak murid diorang macam x datang sekolah setahun.. aku x cakap kat sapa-sapa sebab aku pon rasa result aku macam budak yang x pernah langsung pegi skola or tuisyen.. frust!! yeah.. dan disebabkan aku frust macam kawin tak jadik.. so aku mogok dari pergi sekolah ;).. idea yang paling bernas aku rase!!! yeahh.. ermm.. ye ke?? tapi bile tengok balik buku-buku kat atas meja.. terus terkenang result aku!!! rase terok babe!! x pernah aku rase frust macam nih!! huarghhhh!!!!! bile aku kate markah tuh terok.. then, kawan aku yang gebu-gebu cakap 'kite kene bersyukur apa yang kite ade!!' ohh.. bersyukur dan aku terima kenyataan itu dengan tidak rela hati.. tapi bile kawan aku sayang cakap 'kalo macam tuh.. ko jual la rumah ko, then ko duduk atas jambatan.. pastu ko cakap 'kite kene bersyukur dengan apa yang kite ade!!! boleh???' yess.. aku gembira dengan statement kawan aku sayang tuhh.. then kami ketawa same-same dan high five same-same.. same jugan nak cikgu aku.. kami high five dengan gembira!!!! dan kawan aku yang gebu-gebu hanya tersenyum.. :) aku sayang cigku aku dan kawan aku sayang tuh sebab diorang punyer action macam x sokong statement yang kawan gebu-gebu aku cakap tuh.. hehe.. sayang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sangat-sangat..

ok dah stop!!!! kite sebab pasal my beloved boyfriend plak!!! auwwwwww.. semakin hari semakin sayang!!!!!




my minho menang car!!!!! wow kagum kott.. thanks to my dodol sebab bagitau minho aku menang kereta!!! dan malam tadi aku tengok sampai jerit-jerit!!! waaaaaa.. my minho menang!! bertambah rasa cinta!! aummmmm.. gedikssssssssss... ;)

No comments:

Post a Comment