NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Friday 11 November 2011

haiyooooooooooo

assalamualaikum

11.1.11

tarikh hari nih.. haiyoooooo.. ape yang best?? nothing special.. kenapa orang sibuk nak kawen.. nak bertunang.. nak bercinta hari nih??? no one never know.. kenapa orang tak sibuk-sibuk cakap yang hari nih hari jumaat dan yang mane Islam tuh pegila masjid awal-awal sikit.. dapat la saf depan.. dapat pahala!!! haiyoooo.. kenapa otak diorang tak sama dengan otak aku???? kalo otak aku same nan diorang mestila tak de yang spesel kat diri aku.. kankankan.. hehe.. haiyooooooooooo sekali lagi..

hari nih bestla makcik ena, makcik nabil, makcik mira, makcik dayah bergoyang-goyang kat dalam bas.. kenapa??? dorang p rombongan tak ajak aku. ni nak merajuk nihh.. okehh.. aku tipu.. dorang ajak dan aku yang taknak p.. yela manela tau.. tibe-tibe 11111 nih minho p datang meminang aku ke.. haiyoooooooo.. perasan la adik manis nihhhh~~~~.. hiuhiuhiu

okehh.. okehh.. okehhh..

dah lame berimpian nak upload gamba time tengah bersungguh-study bulan lepas..

mari-mari!!!!!!!! *sapenaktengok.. haiyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo..


okeh.. tak jadik tibe-tibe sebab.. internet saya buat-buat gila!! dan saya pasti menjadi gila dengan kegilaan internet saya!!!!!!!!!!!

haiyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

No comments:

Post a Comment