NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Friday 18 November 2011

wiwiwiwiwi

assalamualaikum..



hah!! ape!!!! sekolah dah abis!!!! what!!!!!! dah cuti sekolah!!!!!

eh.. tak mungkin.. tak mungkin.. IMPOSSIBLE!!! annyo!!!!! mengapa?!!!! kenapa??? why????? tell me??? tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ehh.. terbelakon je.. saje nak test uji bakat pilih kasih.. mane tau boleh jadi macam ahkak pasha shandha ke.. boleh berkepit dengan ahbang jerkjail.. wiwiwiwi.. ape nihh???

saje-saje nak menghiburkan duka lara yang terpendam.. dah habis sekola.. tibe-tibe rase sayang nak tinggal sekolah.. dan semalam memang happening sebab doceanzian spent time together.. haha.. bukan senang-menyenang nak spend time macam tuh.. masing-masing sibuk..

dulu.. aku ingat mase aku masuk kelas lain MUNGKIN kami akan kurang bersama macam dulu-dulu.. tapi TAK!! sebab aku tak selesa dengan classmate aku.. mungkin diorang tak selesa dengan aku sebab aku tak setaraf dengan dorang.. oke. oke.. teremosianal la pulop..



agak-agak nanti nak pakai ape time halloween?? cheh.. sejak bile doceanzian ade buat party halloween???

No comments:

Post a Comment