NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Saturday 27 August 2011

cak.. cak.. cak

wahhh.. tajuk bunyi cicak plak.. cam citer cicakman plakkan.. tapi kalo cicak real pon bunyi cam tu jgak.. tadi baru aku nampak wan aku pukul cicak gune lidi.. wahhhh smart.. kot.. tapi die x pukul pon.. baru nk pukul.. cicak tu lari sbb sgt takut akan wan ku yg hebattttttt.. haha.. tapi tadi kezen aku pukul.. gune lidi jgak.. lepas abis pukul tuh.. die mengadu 'duhhhh.. sakit tangan dok pukui cicak'.. haha.. pdan muka.. tapi lepas 5 minit dok masyuk mesej nan awek2 tercintaaa.. bley plakk.. haha.. aku dah terbuat blog ni mcm ak yg punya plakkk.. hehe

1 dunia tahu yg umat2 Islam akan beraya dlam beberapa hari lagii.. wahhhhh.. asikk.. asikk.. dan para pemain dan pembuat dan penangkap dan pejaga hospital dan lain2 plak akan sibuk hanya kerana MERCUN.. wahhh hebaddddd btol mercun nih.. tiap2 tahun asal nak sambut raye kompem ade berita x berapa sedih.. sebagai contoh SEORANG BUDAK PUTUS  JARI TANGAN KAKI DAN SEGALA KERANA MERCUN.. RUMAH TERBAKAR KERANA MERCUN.. BUDAK BUTA KERANA MERCUN.. sume pasal mercun.. apa-apaan nih.. tapi 2 mmg lumrah dan sume x blaja dari pengalaman.. ishh.. ishh.. aku bukan nak bangga diri tapi aku pelik dorang sume nih x bace paper ke.. x tengok tibi ke parents nan cikgu dorg x advice ke smpai putus jari segala.. cehh nani emo :p.. ok.. ok.. stop2.. kang aku terkena baru nak terdiam..

hahhh.. kalo raya kompem sume org.. nope bukan sume.. sesetengah rakyat malaysiaku tercintaaaa *cehhh.. ayatttt.. balik kampung.. wahhh teringat lagu Allahyarham Sudirman.. tidak terkecuali DOCEANZIAN..


NABIL
MIRA
AINAA
NINIE
DAYAH
LISA
NANI COMELL




haha.. nani comell x than tuhh.. msti sume org jeles.. uuuuu.. huhu.. syera x balik (rasenyerr) sbb die dah mmg dok kt kpg di PENANG!!!!!!..

NABIL paling awal balik.. ari jumaat udah balik ke kampung halaman sebelah negeri kelahiranku TERENGGANU.. wahhh.. jauh tuhh..
MIRA plak cam bese balik TELUK INTAN.. doket jerk.. ok la tuu.. xdela penat sgt.. kan3..
AINAA.. katenye mau pulang ke NEGERI SEMBILAN.. ayah die punyer kampung.. suke la die balik sane.. ena kate kt sane ade abang2 yg gantang2 tapi xpenah pon introduce kt ak :(.. apa punya kawan larrr minah nihhhh.. huhu
NINIE.. tadi baru jerk chit chat nan nenek.. die kate balik sehari jerkk.. jadila la tu.. kire balik kpg larh jugakk.. die suh ak raye umah diee.. wahhh.. msti duit raye ak berlambak.. huhu *xmalu..
DAYAH.. minah cumell nih balik KEDAHH.. same nan aku.. die duk umah mak cik .. huhu
LALAT.. minah nih unknown sbb aku x sembang2 lagi nan die.. tapi ak dah mntak dah 50 hingett.. kalo aku dapat.. bole mkan2 sambil usha2 kt tesco.. haha.. emmm.. bestnyerrrr




wahhh.. sume pasai orang aku tau.. bak kate techer.. BB (busybody) gak ak nihh.. aku mmg.. suke amik tau hal org.. tapi kalo x gtau pon x kisahh.. bukan nak tau sngat.. tapi sajer nak tau jerkk..

taun nih raye spesel ckit sbb raye kedua dah nak merdeka.. wahh smangaat.. kita sebagai anak2 watan harusla meletakkan jalur gemilang di rumah2.. di kereta2.. di motor2.. di bsikal2.. baru meriah ckit.. buat penat jerk org yg cipta bendera tuh reka... tapi xde sape nak hargai.... so jgnlah lupe diri sgt.. SAYAAA ANNNAAAAKKKKKKK MALAYYYSIAAAAA.. *ckp jerk lebey tapi impian nak kawen nan org korea..

papepon..

                                                           jgan lupe wat lemang kt aku..





kalo dah wat lemang tuhh.. jgan lupe wat rendang daging skali yerkkkkkk..





last skali slamat hari raye..

aku tau aku bnyak slah silap nan doceanzian.. kalo aku termengumpat ke terkutuk ke termenipu ke.. maafkanla yer.. aku nih mnusia yg terlalu bnyak kekurangan.. so maafkanla NUR INANI AZIZAN yang kiut miut nihhh..





SELAMAT HARI RAYA..
MAAF ZAHIR BATIN..

p/s: bole ke sesuker hati aku mengcopy dan paste gamba2 kt gooogle.. kalo org pemilik gamba2 nih nmpak harap maaf ye cik.. :)
                                                              
                                                                                                                       
                                                                                                                                             -nani azizan-




No comments:

Post a Comment