NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Friday 19 August 2011

huarghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!

ehh.. agak kuang ajo kan kalo org menguap mcm tuh.. tapi kat klas ak berlambak org buat mcm tuh.. wlaupun xde bunyi tapi rupe dia mnguap pon aku dah rase mcm nak sumbat batu dlam mlut dorg bia x leh ttup.. ok.. ok.. ok.. out off topic..

tibe2 ak gian nak mnulis kt dlam blog nih lpas ak wish hb kt nabil dlam blog nihh..

FRIENDSHIP..

agak kedewasaan bile kite ckp psal friendship nih kan... bagi aku larh..  friendship nih valueable.. penah ke org jual friendship bile dia dah x suke friendship.. spnajg ak idup nih.. x pnah la plak ak denga.. ape aku melalut nihh..

tapi belakangan ini.. marcapada ini.. dewasa ini.. haha.. frasa mnarik..rmai org menggunakan nama friendship nih sbb ade harta karun dlam laut.. means die nak kwan nak some1 sbb harta seseorg.. or kepopularan seseorg or kepandaian seseorg.. ish. ish.. x baikkan.. tapi for sure my beloved doceanzian never buat perkara digusting tu..

slama aku kawan nan depa2 nih.. aku x malu pon kalo nak wat aksi buduh or aksi huduh... sbb ak sgt selesa.. kalo nan org.. even nan sdare mare ak pon.. aku pnyer prangai lain sgt than aku nan doceazian.. aku bole ckp mcm2  kt doceanzian nih bile2 mase jerkk.. dorg pon same2..

doceanzian amatla sgtla baikla.. n mmg sesuai sgt kalo nak pilih buat bini.. dorg mmg sgt saba dgn aku yg maha comey.. n nakal nih.. hihihih

nabil : mmg sgt kool.. tapi bole jadi manje gler.. die sgt sabo nan aku even aku dah buat bnde yg
           gedik.. gedik.. rock tuhhhhh..  die nih slalu bgik aku nasihat wlapon aku x pena dengar nsihat
   die.. kjam kan.. di pon sgt prihatin.. igt lagik time bsikal aku ilang die.. mira nan dayah
 sggup cari bsikal aku satu skola.. best kan dapat kwan mcm ini minah.. ak nan nabil slalu meluahkan
 prasaan dari hati ke hati..
           haha.. penah aku lepak kt umah nabil berjam2 lamanyer sbb gosip2.. gler kan 
mira: ini minah sgt lembut.. and saba sgt.. aku x penah denga die mara.. maybe kalo die mara.. msti
         dlam hati.. die x penah pon mara bile die pnggil aku pagi2 buta.. then aku x kuar.. die x penah
         tengking bile taya bsikal aku tercium beg die... saba kan.. tula omok suke tuhhh.. huhuh
aina : paling matang antara kami.. kalo kami buat lawak bodoh.. msti die xkan join skali.. tapi die
          nih mastermind dlam group.. die penyelesaian msalah.. aku igt lagik time porm 1 ke porm 2..
          die siap kejut aku bngun lgik sbb kami dah jnji nak p pusat sumber (ps).. sweet x.. huhu..
dayah: aku penah satu skola rndah nan die dulu.. tapi seyes x rpat mcm skank nih.. aku suke cubit pipi
           die.. sbb die pling comey slepas aku.. huhu. die suke kucing.. aku igt name kucing die bobo jerk
           sbb aku penah denga name bobo tuh.. skang nih aku x tau bobo masih idup ke x.. huhu.. sedeh..
           aku pling kagum nan die sbb die nih bkan suke sgt kalo die denga org suke die.. dah bape org
           dah pinang die.. tapi sume die tolak.. sadis kan... ish. ish..

syera: ini bie aku.. tapi main2 jerkla.. bukan btoi2 pon.. die pling tue antra kami.. sbb die lahir bulan
            1.. hehe.. tapi skang nih die dah jadi orang penang.. atas sebab yg x bole dielakkan.. :(
            insyaAllah lepas SPM nih die dtg sini blik.. yayyy.. skang nih dah xde sape pnggil aku bie..
            sedey kot..
lisa  : lalat!!!! org pnggil die lalat time porm 3 sbb die penah ketuk lalat smpai mati dlam buku math..
         kejam kan.. huhu.. die tempat aku merepek x tntu hala.. penah ade skandal nan kp.. yerk ke..
         emmm.. x.. x.. fitnah jerk.. pastu die pkai gg besi sbb gg die x lawo mcm gg aku.. huhu..
         skang nih die dok kt skola seri puteri.. kt putrajaya kot.. org kl skang nihh.. huhu.. wlaupon
         die kuat mrepek tapi mase jwab soklan die x jwb mrepek plak.. hmm.. pelik btol mnah nihh..
ninie: nenek.. ninie celup2..  die penah tipu aku.. perghhh.. gler bapak sadis.. kuang asam mnah nih..
          tapi kekadang tuh die pon mnje gak mcm nabil.. aku na die penah gadoh (manje2) (men2)
          sbb sorg mnusia.. kih3.. lawok bile pikir2 balik.. tpi kmi bkan gadoh smpai trik tudung sgala..
         skank nih die doket mrsm pdrm kulim.. kalo die ckap.. sumpah mmg pekat mcm org kedah..
         haha.. dah lame jmpe die.. last bulan 3 ari tuh.. huhu.. agak2 syera pon ckp pekat mcm die x..
         heee...

aku ader kwan yg baik slain depa nih.. tapi dorg dok yg amat jauh sgt.. so xdptla bermesra2 mcm aku bermesra nan doceanzian..

see.. bertapa indahnye friendship yg suci muci nih..

tapi munafikla kalo ak kate aku x penah gado2 nan depa2 nih.. tapi kalo nak kira2 balik.. jrang sgt kami bergado.. kalo kami x puas hati kt sape2.. kami akan discuss2 nan membe lain.. n membe lain akan nsihat kt kami balik..

contoh..

kalo ak x puas ati kt lalat.. nnti ak luahkan sume prasaan aku kt nabil nan mira.. pastu nnti dorg nsihatkan kt aku.. bile kite luahkan prasaan xdela rase tension sgt..

hubungan pershbatan amat amat amat indah.. die mcm barang antik.. smakim lama hubungan persahabatan tuh.. mkin mahal harga die.. so.. kite harusla patutla wajibla hendakla menghargai hubungan persahabatan kite bersama rkan2.. heeeee ;)
            


1 comment:

  1. hahaa.. :D suke2!!!!!!!
    aq mmg cool .. hahaa
    *abaikan ~ -nabel_a-

    ReplyDelete