NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Tuesday 30 August 2011

Diiii manaa??????

ku mencari ganti.. seeeeerupaaaaa dengan muuu.. amboii... berfeeling2 plak aku nih.. haha.. bese la.. hari nikan hari raye yg mulia.. smlm adek aku karok lagu raya.. haha.. glerr.. sore dah mmg sumbang mambang dah.. naseb baik atok aku x dengar.. kalo x.. aduiii.. sakit la atok aku.. huhu..

taun nihh.. hmmmm.. mcm mane ehh.. mungkin x mcm taun2 yg lepass.. ye... ye mmg btol.. taun nih.. aku rase x mnarik.. mngkin aku dah bertambah besar.. so raye nihh dah mcm lumrah  dlm hidup aku.. x mcm budak2 kecik yg lain...

semalam aku punyerla smangat hantar ucapan slamat ari raye kt doceanzian kt fb.. tapi dorg like jerkk.. eh... sabo jerklaaa.. dah la pnjg2 ucapan aku tuhh.. maybe dorg sedang asyikk beraya kot.. haha tibe2 teringt seseorg.. dan sekali gus tringat kepada kawannya dan skali gus teringat kt awekya dan skali gus teringat kt ainaa.. *aper nihh nani.. ayat mcm lidah bercabang2.. wahhhh tibe2 teringat klantan dan tibe2 tringat saudara mara dan tibe2 tringat seseorg.. amboiiii.. skali lagi lidah mak bercabang2.. tapi nabil sorg jerk balas.. weeeeee.. ade gak org balas.. disebabkan die membalas aku pnyer ucapan.. so dengan hati yg besar dan luhur.. aku pon update post baru kt dlam blog nihh.. semuanyaa kerana nabillllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. haha

haaaa.. dah teringatt.. nabil sudah jatuh centaaaa... wahhh.. bukan senang die nak bercintan cintun nihh.. tapi tahun nihh.. ini minah bnyak gtal ckitt lar... mungkin dlam proses kemantangan.. haha.. ape aku merepek lagik nihh.. tapi mmg btoi lahh.. mase awal taun ari tuhh.. die minat kt bakal tunang aku :





 CHOI MINHO...

haha.. aku tau die mmg hensem.. dahla tinggi plak tuhh.. aku mmg suke mnusia yg tinggi2.. rase mcm selamat jerkkk.. kalo pakwe aku same pendek nan aku.. hmmm.. bole aku main ketuk2 kepale nan die.. huhu..

lepas tuh die suke plak seseorg.. tapi sekejap jerk. pastu die mungkin dah x suke lagik.. atau mungkin ade perasaan ckit.. dan mungkin die xnak ngaku nan aku.. sbb mungkin aku suke ejek2 org.. huhu.. nk wat cmno.. aku mmg suke ejek2 org nihhhh.. sbb aku slalu kene ejek.. huhu.. nasib.. nasibb..


tapi yg latest plak die suke kt seseorg lelaki yg slalu dekat dengan die (bile kt skola laaa).. 


 aku tgok muke mamat tuh.. wahaha.. nak tergelak aku.. kalo snyum pon muke die still same.. haha.. abg gangster lahh.. tp korg jgn slh fhm.. minho aku x gangster.. die tetap cute.. matang.. dannn gentlemann.. wahhh.. aku sukeee... tapi xpe.. ape2 pon pilihan nabil.. aku ttp sokong die (jnji jgn amik MINHO ak hehe)..

hmm.. bile dipikir2kan balik.. sume doceanzian dah ade yg punyer.. aku rase.. nnti bile besar2.. aku la pling lmbat kawen.. haha.. ape cter pasai kawen plak nihhh.. xmo2.. segann..malu.. haha..

dah.. dah.. sebelum aku melalut yg x haper2 baik aku mengundurkan diri.. esok ade abg ensem dtg nk pinang aku.. huhu.. aku suke.. doakan kami bahagia.. aduiii.. melalut lagii.. ok.. ok.. papai.. selamat tinggal.. assalamualaikum..

                                                                                                                          -nani azizan-

No comments:

Post a Comment