NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Tuesday 16 August 2011

truttt.. trutttt..

ABC cekodok basi..
Hari ini NABIL punyer hari jadi!!!

wahhh!!! x sngke nabil dah tue.. emmm.. emm.. nak ckp ape lgik ehhh.. haaa.. aku selaku penduduk taman kau mengucapkan HAPPY BIRTHDAY __ NABILA NAJMIE BINTI NOR AZIMAN (NAJ)

ko x nak bgik ape2 ke kat group DOCEANZ  nih.. hehe

semoga kau tabah menghadapi segala cobaan.. dugaan.. dunia..
ingat setiap ujian yang ko dpt tu menujukkan Tuhan syg kat ko dan DIA hanya utk meguji kau..
semoga ko dpt genggam apa yg ko nak selama nih.. huhu..
aku dah mcm org tue dah nihh.. haha..


disebabkan bulan nih bulan pose.. so terbatal hajat aku dari awal tahun nak buat birthday party ko kt orient star *propaganda semata2*.. haha..

and oleh kerana aku nih seorang yg lembut hati sebab xmau ko makan hati berulam jantung.. dan aku xnak ko mnangis smpai 1 manjung banjir.. aku dah berhempas pulas buat kek sampai x tidor mlam..
tgok kek yg ak buat nihhh..










                                                   






                                                          nabil pjam mate dulu ehhhhh..


































                                                         taraaa!!! lawo x.. haha.. sweet kan..


kak nabil jgan menangis sbb keteharuan adek nani wat mnde alah nih tau.. huhu..

papepon


HAPPY BIRTHDAY NABILA NAJMIE!!!


                                                                          -naniazizan-

2 comments: