NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Thursday 1 September 2011

.________________________.

assalamualaikum

susahkan nak redha dgn ape yg kite mmg hrpkan then xdpt.. aku nga skit hati ni.. ayam KFC aku, spupu aku mkn.. haish aku mmg pntang kalau org ambik barang aku xmintak kebenaran.. kalau nak, mintak le.. bukan aku xbg.. mmg le ayam KFC je pn.. tp spupu aku tu.. prangai..haish mmg menyakitkan hati.. nak cr gaduh je tau... skg ni dy dgn selambernye makan ayam KFC yg aku simpan untuk makan tengahari.. haish! saba-saba REDHA .. aku rase nak membebel kt budak tu 7hari 7malam skg ni.. tp xpe kite SABAR .. ok dah la .. tp dengan rasminye aku nak umumkan yg dy da rosakkan mood aku hari ni..



#puas aku membebel.. fuhhh

okay, sebenarnye main point aku ialah pasal..........................................................................................................( actually xde main point) aku just nak ckp tu je.. hehee.. SABO JE LAH YE.. 


keep spreading love n PATIENCE
^____-


No comments:

Post a Comment