NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Friday 16 September 2011

fuhhhhhh



haha.. aku bukan nak meniru citer kt TV3 tuu... tapi.. tibe-tibe terasa nak tertulis ayat mcm tuh bile habis  pergi open house classmate tercinta.. wahhh.. giler series mmg sgt penat sangat-sangat mcm nak pengsan.. aku sakit pinggang!!!!! wahhhh.. gler mcm org tue pdahal umur baru 15 tahun 2 hari.. *padahal baru jerk 2 buah rumah.. aku xtaula mcm mane pakcik nan makcik nan pakdatuk nan makdatin n whatever bole p open house dari pukul 9 am till 12 am.. aku yg x tue lagik pon dah x laratt.. haaa... mane tilam.. mane katil.. mane tukang urut..* cehh.. berlagak mcm ko anak datuk.. puihhhhh...

ok.. ok.. skarang mmg x sah lah kalo org melayu x ckp pasal open house.. aku rase bukan org melayu pon p open house hari raye.. kan3.. skang ni kan 1 Malaysia.. so.. tanpa mengenal bangsa.. kulit.. agama.. kite jemputlah sape2 dtg open house (OH!!) biar meriah sikit umah kite..yerk takkkkk.?? * ceh.. bajet ko wat OH!!! booo... ok.. tibe-tibe aku merindui untuk menonton video cik abang.. ehem...ehem... hehe.. MENGGATAL!!!


ok.. ok.. sebenarnye saje nak stori mori sbb tadikk.. aku.. ainaa dan adikku yg serius bnyak gler org mntak no * bukan nak promote adik.. tapi this is the fact.. tapi 2 org jerk ponggg (suke hati tulis omputih) pergi open haose anjuran rakan2 yg serius aku syg sgt.. serius aku x tipu.. serius aku seorang wanita yg jujur.. sape nak jadi pakwe aku.. fuhhhh.. skali lagi.. MENGGATAL dan tibe-tibe teringat lagu 2pm - again and again.. die pnyer koreografi superb.. wahhh.. tergile-gilekan junsu... nickhun nan taechon.. wahhhhhh.. ok.. ok..
back to the OH!! time kasih kepada sahabat handai saya yg tercinte kerana telah menyediakan juadah hari raya aidilfitri yg serius sedap.. bnyk info yg aku tau.. such as :

- mi soto ade 3 jenis
-how to accept condition yg x pernah aku alami
-how to treat people
-how to ringan2kan tulang

yeah!!! kebaikan pergi ke OH!!

so.. ringan2 kanla kaki lalu menaiki moto or kereta pergi ke OH!! (yg dijemput sahaja okehhhh)

uztaz ckp.. mnurut hadis.. antara tnggungjwab seorg mnusia ialah memenuhi jemputan.. so.. pandai2la yerkk..
okehh.. bebeh.. assalamualaikum..

p/s: bile mira nak ajak docezian p umah pakwe die.. x saba!!! kih3


-nia-

No comments:

Post a Comment