NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Saturday 17 September 2011

fiu..........................................................

haha.. saje jerk nk post sbb bosan x buat ape-ape even homework setinggi gunung everest ade kt dalam bilik yg seperti tongkang kene rodok nan tongkang lain..dan aku dah mula merepek bila tengah gler bosan.. boring.. aduiii.. memeritkan.. huwaa.. huwaaaa.. ok.. dah tgok HANTU BONCENG??? xtgok.. cepat-cepat ambil blackberry.. iphone.. ipad dan lain-lain beli kt astro first dengan harga hanya RM 15.. fiuuuuuu.. langsung x berbaloi sbb sume org tgok dua kali jerk.. membazir sape yg beli tuh..  sape lagi yg beli kalo bukan aku sekeluarga.. maklumla.. bangsa yg segan nak p cinema..

docezian.. jom lepak panggung!!! bajet kaye.. nk p mcd pon terkebil-kebil sbb x cukup duit.. hurmmm.. naseb anak jutawan mmg x bole kuar sesuke hati takot kene culik.. pehh.. prasan minah nih.. buwekkkkkk.. *jelir lidah..

aku nak tanye?? what's mean ape celup?? ko nak celup ayam dalam tepung dan goreng atas kuali dan bagi dekat aku??? ok jugak tuh.. tengah kelaparan nih.. huhu aku asik denga jerk bait-bait perkataan tu keluar dari seorang pelakon yg tengah dalam mood berlakon dan tibe-tibe aku rase telinge aku sakit dan otak aku menujukkan rase nak maki hamun jerk kt pelakon yg x sedar aku tengah geram kt die suruh jgan sebut perkataan tu kt depan aku.. aku x rase lawak pon.. mungkin aku nih kolot.. x ikut peredaran mase but frankly i really really hate that word!!! fiuuu.. lepas geram..

jom tgok gambo raye doceazian ;)))


lisa yg pkai tudung wane hitam tuh.. bersame sepupu sepapat yg tersayang.. hehe


okeh.. gamba raye syera xde.. so.. aku amik la gamba time p mkan2 kt majlis pngawas taun lepas.. huhu

ni ainaa.. tgok die mkan kuih raye. soo ni la gamba raye die.. huhu.. men agak2 jerk..

 ni.. gamba fmily budak cumel yg pkai tudung warne carrot susu tuh.. yg dok kt blakang skali tuh.. docezian yg pling cumellll.. huhuhu


ni nini.. ak x tau la pasai ape die suke amik gamba lagu ni sejak due menjak nih.. nih gamba raye die la kot.. hehe

ni gmba raye nabil (tudung hitam).. suke die.. hmmmm


ni mira!! dia p cameron x ajak kami.. sampai ati naaa


gambo dayah kechik jerk xde.. tapi untuk melengkapkan gamba docezian.. aku ltakla gamba nih..














kucing dayah!!!!!! cumel dakkkk





hope docezian x mara sbb aku ltak gambaq nih without ur permission.. ehhe ;)))

-nia-

No comments:

Post a Comment