NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Friday 23 September 2011

hello!!! hello!!!

assalamualaikum..

oke.. 19.9.. birthday ayah mira a.k.a mimi a.k.a amy.. slamat hari jadi pak cik!! ankel!! hehe.. hari tuh docezian ade sambut birthday seseorg.. bukan ayah mira tapi untuk aku!!! haha.. giler x sngke pon bende nih akan terjadi!!! mule-mule.. dorg smbang nak p raye umah mimi.. aku pon kate jerk la ok!! pastu ajak la depa p umah aku sekali.. tapi time balik ari isnin tu.. ena p kelas aku then bagik test pad yg die pnjam nan kertas A4 *rasenyer die cilok kertas dari testpad aku tuh.. hehe.. die tulis smbutan hari jadi.. siap dengan atucara segale bagai.. haha.. giler terkejut kot.. terharu pon ade..

ptg tuh.. dekat kul 3 aku mandi2 then p billion jap sbb camera aku ade problem ckit.. rezeki aku jumpe abg machooooo!! hadiah hari jadi tuh.. hehe.. then mak aku ckp.. 'mehla.. ibu blanje kek'.. so beli la kek yg xde coklat sbb ena elergik gile kt coklat.. pelik betol budak tuhh.. ishhh.. sihh.. hmmm.. aku igt nak beli donat.. tapi aku takot deoceazian x suke plak.. naseb baik x beli sbb dorg dah beli dah.. nabil ckp 'aku suke donat.. dayah suke pau..' macam-macam la korg.. jnji korg kenyang!!!


jom.. tgok gadis-gadis ayu yg tengah hangat sbb dok kat tengah panas.. hehe



ni kek yg mak ak sponsor.. tenkiu to mak!! hehe

haha.. comey tak mimi?? hehe

   mimi nan dayah nan nabil gambar diambil oleh ena..
aku?? tgah melantak.. huhu
haha.. ni bukan clown ni ena!! hehe

                        tenkiu kepada ena kerana telah menceriakan suasana yg dalam kemeriahan.. ????
                                           donat berketul-ketul dihabiskan oleh doceazian.. :))

                                doceanz berlima jerk sbb lagik tiga telah meninggalkan tanah manjung.. :((
             booo.. ayat hang x boleh diblahkan
                sejak bile budak baju hitam tuh tinggi???


tenkiu to doceanz sbb bgik kad wane hijau yg kiut miut.. ehhe!!
tenkiu 2 ena sbb bagik cekak sorg satu!!
tenkiu 2 doceanzian sbb bersusah payah buat party nih!! i love u la!!!!!!!!!
tenkiu to sape yg sponsor donut yg bile aku nak mkan tgok 2 dah abis.. *aku tau pencuri tu ayah aku... ishhh...
tenkiu to doceazian sbb bagi kek nan donat kt budak2 kecik yg tgah main kt pdang tuhh.. hehe
terima kasih bnyak-bnyak.. serius nk wat satu party bukan senang!!! aku hargai effort korg..

                                                                              muahhhhh


terima la kiss aku nih.. ehhh.. haha

tibe-tibe aku teringat ena bisik kt sume doceanzian except aku suh byar kt die 5 hinggit sorg.. hehe.. lawok kot..


sekali lagi

TERIMA KASIH DAUN KELADI
LAIN KALI BUATLAH LAGI!! hehe..

p/s esok jom study kt skola beramai-ramai!!

ihsan gambaq : google

-nia-

No comments:

Post a Comment