NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Saturday 3 September 2011

woooooo

tak saba mau ketemu doceazian di sekolah dan mengambil pitcha (picture) bersama-sama.. hmm. ye la tuh.. bile terkenang sekolah aku yg lawa lagik indah..

                                                         cantik takkkkkkkkkkkkk??????????


secara tibe2 aku teringat buku karangan aku yg x pernah disentuh... perghh ayat.. haha.. dan trutt.. hah!! baru teringat yang karangan aku x siap lagi.. huhu.. aduii.. bila mau buat.. dahla.. dekat nak skolah.. aduh.. aduh.. tibe2 rase liat aku nak bangun pagi.. bile lahh.. aku nak keje.. hmm.. xyah p skola.. kalo ade rezeki.. kompom nabil x p skola.. hehe.. mira msti kene p skola.. kalo x mesti mama die marah.. hmm.. lisa nan nenek sudah semestinya terpakse pegi skolah.. woo.. woo.. padan muke.. tulah pndai sgt.. kan dah kene dok asrama!! woo.. woo.. pdan muke.. dayah kalo x sakit belakang (macam aku).. kalo x demam.. kalo x cerber.. msti die kene p skola then balik jalan kaki bersama ainaa.. ;).. syera??? die pegi kott.. die ckp kt skola die ramai yg nsem2.. aummm... tapi kedekut nak bagi kt aku.. why?? why????? why???????

weh docezians.. hari isnin jgan pkai baju skola.. kite pkai baju raye tau!!


tibe2 tringat knangan lalu..




                                                                 tudung nenek bling2 


                                           dlam toilet mcd.. *mira nan dayah nan syera xda


nih sbelom result pmr kluar.. bile dah kuar aku sorg yg mnangis!!

yang ikhlas,
nani azizan

No comments:

Post a Comment