NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Monday 26 September 2011

taraaaaaaaa

assalamualaikum

24.9 doceanz dok sedap dan suka hati beraya dan belajar kt umah mimi aka amy aka mira.. emm.. beraya mmg betul sbb mak mira jamu kami laksa nan kuih raya siap bagi duit raye lagik!! haha.. terasa diri mude kejap.. tenkiu acik!! hehe.. bab belajar tuh?? hmm.. belajar kot.. belajar cara-cara untuk berspeaking omputih.. huhu..  terer dak kami.. lepas nih kami ckp omputih jerk la.. toksah dok cakp melayu dah.. huhu.. actually.. kami belajaq omputih kt TV3!! thank u to TV3 we lap u sangat-sangat.. haha.. kami belajar omputih time kami dok masyuk tengok citer babi barbie rapunzel.. sekali gus telah melenyapkan perasaan untuk belajar add math n sejarah.. hehe.. kuang asam punyer TV3.. awat hang tayang citer barbie time kami ada nawaitu nak belajar.. kan kami dah xmo belajaq dah.. ishh.. ishh.. salah siapa ni??/ TV3 or doceanz?? cakap!! cakap!! cakap!! *jangan dok buat lawak bodoh la nani.!! tapi aku p kejap jerk sebab nak p umah kawan mak aku.. tenkiu Pak Cik Wahab sebab lauk kenduri sedap jugak la.. tak rugi aku p kenduri.. hehe.. mira habaq kat aku depa balik dekat pukui 3.. time tu aku rase aku dah balik dari kenduri dah.. giler lame depa dok sane..  pastu mira habaq lagi mak mira siap bagi kopok lekor lagik.. memang kenyangla kalo dok kt umah mira.. rugi x join skali.. hehe

25.9.. aku ajak sume p makan free.. tapi satu pon tarak mau ikut kecuali mira.. apa pasai?? apa pasai??? kecewa tauuuu.. dlam kul 11.30 aku,mira,adik aku,adik mira p kat padang TSB sbb ade konvoi from taiping datang sbb kong chong ha suh p.. ada butui ka?? ade mak cik tu cakap chong kong ha.. haha.. itu pun mira habaq mai kat aku.. kalo chong ha dengaq mau mak cik tu kene saman.. hehe.. time sampai tu.. ingat ke kami boleh makan terus tapi malangnye nasib kami  apabila terpaksa dan memaksa diri untuk menunggu org taiping tuh sampai dan mendengar ucapan-ucapan oleh para-para pembesar.. besar ke?? x kot.. same saiz dengan aku jerk.. aku paling suke time ade pak cik india yg dah bermisai putih bagik ucapan.. haha.. best kot.. cayala pak cik!! hehe.. pas tu kami pon amikla makanan.. dan tiba-tiba mira hilang!!! omg!!omg!! mira mane?? nasib baik kami jumpe balik.. itulah name die jodoh.. hehe.. lepaih kami habis makan kami pon baaalikkk.. huhu.. tenkiu to makcik dan pakcik TSB sebab masak sedap same macam makanan yg aku makan kt kenduri Pak Cik Wahab...



muke-muke di atas adalah muke-muke yg sedang keboringan apabila ramai sangat yg nak berucap..

ade jurukamera from rtm.. die amik gambar org depan.. kami nih dah ready la kononnyer die nak amik gamba kami then siarkan kt tv.. tapi.......... tak yah citerla.. wat malu jerk.. time boring-boring tuh adik aku sempat lagi mesej nak dayah.. merepek jerk budak-budak tuuu.. ni la budak-budak zaman skrang.. kuat merepek sbb bnyak makan kerepek.. bile makan kerepek tu.. jgan lupe belikan kerepek kt aku skali.. eh.. aku pon merepek jugak.. sebab makan kerepek ke??? ehh.. ape aku merepek nih.. hmmm.. kuat merepek btol larr aku nih...

soalan SPM 2012: berapakah banyak ejaan kerepek dan merepek?

-nia-

No comments:

Post a Comment