NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Tuesday 6 September 2011

euwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

yuhuu!! i'm back.. haha.. asik aku jerk post.. x aku nabel.. x nabel aku...tadik ena ade ckp.. semlam die nak post.. tapi bile die tulis msti kene pdam balik.. lepas tuh. die cakap. krangan yg cikgu bagik pon x buat.. dan bla.. bla.. bla.. kesian ena.. x kesian sgt.. nak ketawe pon ade.. nak nangis emm.. xde lgsg.. die keciwa!! tapi die x putus centaaa ehh.. die dan pakwe die sentiasa bersama dlam memupuk kasih sayang antara satu sama lain.. wahh.. ayat.. nih terpengaruh la nih sbb tadik ckgu suh wat krangan.. haha.. see.. bertapa fokuss nyer aku.. hmm.. aku tau aku dah mule meninggi diri.. nani.. igat bende tuh x baik.. lagik truk dari junkies.. ehh.. junkies tuh penagih kan.. aku hentam jerk.. sbb aku gok citer KASIH ALIA kt TV3 tuhh.. hehe..

hari nihh.. yeah!! ana (aku) p skola.. sbb aku terasa hati guru kelas aku perli aku sbb x dtg skola semlm.. *emm.. tak.. tak. tak terasa hati pong.. saje jerk action lebey.. huhu.. x baik terasa hati nan ckgu nnti ilmu x berkat.. igat tu anak2 ape yg mak pesan.. okehh.. aku tau aku dah mcm org berlagak baikk.. okehh.. okehh fineee.. haha.. ena selalu sebut word tuh bile die tgah untuk mengawal marah.. die ckp.. okeeeeeeeeeeeeeeeee.. fineeeeeeeeeeeee.. pastu muke msam mencuke.. huhu.. sori awak.. terkutuk.. sori yerk bebeh..

hari nih.. dayah nan mira pose. woooooo.. kagum kot.. aku pon ade niat nak pose.. tapi mcm x larat.. serius mmg kagum nan depa nih.. i lap u lahh.. u lap me x.. hehe.. dayah kate post2 aku sume lawak.. tapi bile die ckp lawak.. die x gelak ponnn. lawak ke tuh.. lawak kot.. kan3... terima jerklaa.. aku redhaaaaaaaa..

hari nih.. aku date nan ena!!!!!!!!! euwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.. tu pon nak gtau.. euwwwwwwwwwwwwwwwww.. mmg sgat amat gedik.. rite?? tapi sgt bestt... ena x kesah join budak2 kelas aku WALAUPON die budak 4SC 1.. see.. see doceazian sgt tidak sombong.. ko igt senang ke budak2 pndai nih nak begaul2 dengan budak2 cam kami.. kami mmg bertuah sbb schoolmate aku.. mean SMK SERI SAMUDERA.. cehh.. bangge skola kt SMK SERI SAMUDERA.. cehh.. cehhh.. ok.. smakin lame perasaan tuh semakin bercambah dalam hati suci muci mulus aku nihh.. mmg tidak ade jurang antare budak pandai dan sebaliknyaaa.. aku rase ade sesetengah skola mmg lgsg takut bertegur sape nan bdak2 pndai.. bnyak reasons

1. mungkin depa takut
2. maybe bdak2 pndai terlalu amat mendada dan lgsg x mahu pndang budak2 mcm akuuu..
3. mungkin depa lebih kaye drpd budak2 pndai.. so bdak2 pndai tuh pndang sebelah mate jerk..

reason yg ke 2 tuh amat euwwwwwwwwwwwwwwwww.. x haper2 kan.. ko hengat ko pndai mcm bill gates?? tony fernades?? donald trump??? mmg tak larrrrrrrrrrrrrrrr.. euwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww... ok2.. aku mula nak mengutuk.. mengumpat budak pandai yg sombong lombong.. hentikan!! hentikan!!!! godaan sentan semata-mata.. yg reason ke 3 tuh pong.. mmg x boleh blahh.. ko igt harta ko bnyak mcm seluas lautan antartikk.. kalo yerk pong.. kalo ko x sepndai mane.. lame2 kekayaan kau akan kemarau jugakk.. so igtla kekayaan tuh  bukan point utk ko buat perangai cam bodoh sombongg.. sepatutnya kite nih kene hormat org yg ade bnyak ilmu yg berfaedah.. bukan ilmu yg x haper2.. ada pham.. pnjang nyer aku membebel hari nih.. ishh.. ishhh.. ok dah.. stop pasai topic nihh..

hari nih.. nabil x dtg skolah.. dah dua hari x dtg skola.. sumber yg x diragui daripada mira amelia binti noor adzlan.. tererr takk.. aku hafal tau sume name2 doceazian.. aku rase doceazian pon hapal sume name2 doceanzian.. yg aku nak bangge sgt nih apesal.. euwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww...sumber kate ade sebab2 yg mmg tidak boleh dielakkan.. takpelah nabil doa bnyak2.. Tuhan tolong hambaNYA yg dlm kesusahan.. tadi nak p umah die.. tapi sibok berposing nan ena nan dak 4PA ehhe.. so.. x sempatt.. tapi.. esok inshaAllah aku dtg yerk nabel.. tungguuuu.. jgan lupe simpan sepoloh hengget utuk aku.. euwwwwwwwwwwwwww.. mcm bdak2..

hari nih.. yerk aku tahu.. aku sgt penat + keje skola bnyak + nak tido lame2 + ayah aku + ibu aku suh mkan ubat batukk.. wehh.. ubat tuh giler bapak payau aku minum cam euwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.. yerkk sgt euwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.. dan aku jugak terlalu euwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.. budak kecik pon suke mkan ubat.. dan skali lagi euwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww..

hari nih.. aku suke tulis euwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.. sebab tadi aku nmpak mcm adek bradek maksiat.. moga2 aku.. family aku.. doceanzian.. fmily doceazian.. dijauhkan daripada maksiat.. amin..

see.. budak kecik pong pndai berdoa..

ihsan google

                                          nani azizan

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. thanks nany :) .. korg sume msti da rindu kit kn.. hehee - nabel_a -

    ReplyDelete