NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Sunday 9 October 2011

wahhhhhhhhhh!!!!!!!!!!


assalamualaikum..

kenapa minah Melayu suke bangat kat mamat Korea?? maybe lelaki Melayu semakin melayu ke bumi?? who know.. hehe.. minah melayu =  aku, mira dayah kecik n lalat.. nabil sekali.. ena.. aku xtau.. tapi time aku dok tergila-gila kat mamat Singapore.. alif aziz.. die tengah dok tergila-gila kat alif satar.. tapi ade sape ntah cakap kat aku yang ena layan citer korea.. mungkin die jugak termasuk dalam golongan gila mamat Korea.. c elany a.k.a b aku a.k.a shera plak.. xtaula die minat ke tak nan abang-abang Korea Selatan sebab.. aku rase die memang suka gilak kat aku.. kuikuikui. oke aku tengah buat lawak mengong.. *sila gelak beramai-ramai :).. kalo c nenek.. aku rase die minat lelaki Melayu n Taylor Swift jerk.. xtaula kalo dia beralih arah ke mamat-mamat Korea plak.. jeng jeng jeng.. misteri abang Koreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

secara jujur.. buat masa ni  aku x pernah tergila-gilakan lelaki Melayu macam aku tergila-gilakan abam-abam Korea.. tapi ade la sorang tuh aku minat.. ntah sekarang die kat mana pon aku x tahu.. sedehhhhhhh.. ok.. ok.. aku faham aku bukan cantik giler superb sampai seploh jantan bergadoh berebutkan aku.. tapi aku memang x berapa suke sangat nan lelaki Melayu yang semakin layu nih..kecuali abang ehem.. ehem.. nan cik ehem.. ehem.. dan budak ehem.. ehem.. dan adik ehem.. ehem.. ehh.. x sangke aku suke banyak lelaki Melayu.. hehe..

emm..emm.. orang kate lelaki semakin sikit tapi bile aku bace paper.. negara china nan india kot kurang perempuan nan banyak lelaki.. secara purata 100:112..

hari tuh aku p tempat shopping2.. then aku nampak budak saleman tuh.. perghhhh.. cumell kotttt... aku usha2 name die ade ONN.. xnak usha lebih-lebih.. kang die perasan plak.. malu~~~~~~~.. for sure mamat tuh cine. adek beradik korea la tuh..

aku xtau ape pasal aku tulis pasal nih.. mungkin sebab tengah tensen nak amik exam kot..

papepon.. aku tetap sayang kan abam-abam korea nih..#yeah.. ayat minah nih memang mcm budak skema.. tingtingting









abam junho!!


my love love, minho


taechyon.. tingting..


bile aku tunjuk minho kat mak aku mesti die marah.. mesti die jeles sebab hubby die tak sehensem minho aku.. kan?? kan?? kan??

-nia-

No comments:

Post a Comment