NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Friday 28 October 2011

jAduAl KeHIdUpAn aKu AkA aInaa!!

kebanyakkan org yg x kenal aku mesti ingt aku ni dok study kt umah.. bukak buku.. wat keje sekolah.. malangnya itu bukanlah aku.. aku akan study bler rase subjek tu aku patot study.. aku akan wat keje sekolah kalo aku rasa ble aku tak wat aku akan ditimpa musibah.. dan aku akan hadap buku ble eck nk exam.. haha.. sangat sengal kan aku.. sbb tu aku bukanlah mcm kwn2 aku yg perfect dlm study.. dorg x lah semua A tp dorg xlah jugk abaikan keje skolah mcm aku.. sbb tu kdg kala,kalo mrkh aku rndah x lah aku nangis sgt, sbb aku tau itu adalah apa yg patot aku dapat.. aku sendiri yg nk mcm tu.. tapi aku tahu suatu hari aku akan menyesal sekiranya aku kekal mcm tuh.. mana ada org yang malas berjya kan.. mak aku selalu bebel kt aku.. kalo sukan rajin pulak aku pi, kalo nk bca buku hurmm sush bebeno.. tp itu memg aku.. memg sush nk elak daripada bende yg aku sgt suka nk buat.. aku tak lah terer sukan, tapi aku suka bersukan.. bukan sbb aku nk berpeluh tapi aku suka gerakkan badan supaya aku tak gemok.. hehe.. kt rumah keje aku makan jew.. kalo aku tension aku makan dan tido.. aku akan makan sampai aku dah tak pikir hal yg menensionkan aku..

mcm mana pon, aku mesti berubah untuk sama2 mencapai kejayaan dgn kwn2 aku..

p/s : kalo korg perasan ni kali 3 saya post mende kt sini.. hehe.. budak baru belajar..
mood : rasa happy dan bangga dapat wat entry dlm blog ni setelah ia lama ditubuhkan..
target : nk blaja byk bende lg pasal nk wat blog nie.. so,bantu saya yer teman..especially NABILA aka pau !!

1 comment:

  1. ceh! nyesal gtau pasal pau tu !! :P .. xpe, saba2.. btw, kite berubah sme2 keyh! :D .. xpe, post la bebanyak :) -nabel-

    ReplyDelete