NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Saturday 1 October 2011

buwekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

assalamualaikum..

kenapa ade manusia yg suke memaksa? why ade someone suke memerintah? mengapa some people suke menguasai? kenapa ade orang suka berdiam diri? mengapakah ade orang kuat membebel.. marah.. menengking padahal die lagi teruk daripada orang yg dibebelkan.. dimarahkan dan ditengkingkan? kenapakah ade orang malas nak belajar? kwhy ade orang semangat nak belajar? kenapa ade certain people hanya berpura-pura untuk belajar even die punyer tahap kesemangatan for studies totaly zero? 0_o
aku xtau nak jwab ape.. sbb aku juga antare jenis orang yg mcm aku tanye..

tapi itu mmg ragam manusia.. kalo xde sume perangai buruk + baik... mmg dunia nih rase x best n mungkin some people lebih rela mati dari hidup kt dunia yg penuh kebosanan.. huahuahua..

aku xtau kenapa aku emo sekarang nih.. maybe sbb baru kene bebel nan madam kt umah nihhh kotttt... tak pon sbb baru lepas jumpe 'aku punyer org suke'.. jgan cube nak pahamkan ayat tuh.. sbb aku malu nak bagi sape2 pahamkan ayat tuh.. hehe..

penah lepas habis pmr ade doceazian tanye.. 'sape lelaki yg first korg suke?'.. hehe ayat tuh cam pelik.. macam budak-budak.. releven ke soalan tu ditujukan untuk budak 15 taun zaman sekarang nih? mungkin ade certain people yg dah x igt sape die punyer 1st love sbb terlalu amat sekali kebanyakan orang yg die kapel.. mungkin dorang kapel bukan sbb cinta.. tapi sbb boring sbb tensen study.. adakah itu sbb lahirnya anak luar nikah?? no comment..


ade budak sebaya aku ckp.. budak-budak yang macam memang pandai x penah berkapel.. aku xtau kenapa depa cakap macam tuh.. mungkin dorg xtau atau xperasan yg budak yg macam memang pandai jugak ade perasaaan untuk berkapel.. mungkin ini faktor perempuan or lelaki yang bijak pandai x kawin-kawin lagik.. tapi penah dulu aku bace paper.. orang yang bijak pandai
sekarang nih takot pada komitmen untuk berkahwin.. then, depa yg lagi bijaksana dan pandai nih.. upah lelaki untuk jadi hubby olok2 diorang untuk bende2 yg xbaikk.. wuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
emmm.. xtau nak cakap ape.. sebab depa nih budak bijak pandai.. and penah taun berapa ntah.. budak perempuan yg giler genius math terperangkap mungkin dengan hasutan setan... aku xtau salah siapa n aku xnak kutuk lebih-lebih takut benda nih terjadi kat keturunun aku or dekat diri aku sendiri.. walaupun aku x berapa nak pandai macam kengkawan aku yg lain.. tapi hasutan setan x kire yg bodoh ke yg bijak pandai.. janji Islam.. yerk dakkkk.. hehe.. uztazah sementara...


ok nak tunjk gambaq pakwe tersayangggggggggg.
 ni apek korea yg mmg siyes cumelll..

 kalo die convert Islam.. aku org pertama melamar die jadi laki aku.. hehe.. dengar citer die buat hidugggg...


ni.. mungkin akan jadi orang baru dalam hidup aku.. cehhhh... ayat x boleh belahhhhhhh... tapi sayangggg.. dia dah xde kt dunia nihhh.. baru aku tauuu.. huarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!


ni my pakwe yg latest.. mira bagik.. sume orang dapt.. ena letak kt purse.. nabil letak kt pancil case.. yg lain letak kt beg.. hehe.. cumelll tak... sweet kan.. die mcm lembik2.. suke aku tengokkk.. hehe

hari nih.. mira n ena baru balik dari camping.. best la doranggg.. aummmmmmmmm...

No comments:

Post a Comment