NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Friday 14 October 2011

preettttt

assalamualaikum..




aku giler post?
 no..
aku giler blog?
nope..
aku giler marah?
yes

baby.. please tell me why u tibe-tibe terror? kenapa time ngan singapore u lembik sangat??
why baby?? why???

kelantan dah macam medan perang sebab dorang giler bapak tension.. kelantan 90% akan kalah kat tempat sendiri lepas kelantan telah membentuk satu pasukan yang memang hebat dan mendermakan semua kehebatan dorang kat terangganu.. ok.. ni theory untuk electrolysis..

dan aku pelik tibe-tibe sharbinee boleh teror sekelip mate.. aku kagum khairul fahmi tergamam.. dan sekarang tengah kecoh-kecoh.. aku tensen.. huarghhhhhhhhhhhh.. dan ni sebab aku tak suke tengok bola.. pagi esok aku dan nabil akan kutuk habis-habisan kat terengganu sebab die mendapat kehebatan daripada kelantan..

akhir kalam, majulah sukan untuk negara.. aku rase abang-abang dan adik-adik peminat red warrior akan bakar bas yang bawa player terengganu.. lepas nih kilang-kilang yang buat baju dan skarf dan majalah untuk player kelantan tutup---

yang sedih,
nia

No comments:

Post a Comment