NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Thursday 27 October 2011

pERteMUan untuk x PERTAMA..

hye kengkawan.. inilah kali pertama saya try nk post something kt blog nie setelah hampir 100 x 10 x 678 x 567 x 0 + 10 kali percubaan dilakukan. dan akhirnya saya berjaya juga wat entry untuk blog nie.. USAHA TANGGA KEJAYAAN.. btw, assalamualaikum,salam 1 malaysia,dan salam perak aman jaya... biler baca blog yg ditaip oleh rakan2 saya yang TAHPAHPE tu, saya rasa teruja sgt sbb kebanyakkan krgn diorg yg confem2 fail tu byk menceritakan tentang saya.. walaupun kebanyakkannya adalah TIDAK BENAR sama sekali.. haha.. nmpk sangat deme x leh hidup tanpa saya.. kuikuikui..
di sini, saya bukan nk bngga diri tapi cuma masuk bakul angkat sendiri jew..

apapon, saya xnk ckp apew2 tntg rakan saya or sifat mereka sbb saya bukanlah org yg tahu tntg diri org lain.. mugkin doceanz adalah org yg perihatin,tp saya x rasa saya ada sifat prihatin mcm dorg.. leh tahu apa sikap saya yg baik ni.. mungkin sbb sy kurg gelak besar dgn dorg atau saya kurg memahami dorg.. macam mana pon sikap saya,dia,mereka,kami kteorg smua memg dh ditakdirkan untuk berkenalan dan tertubuhlah satu group yg diberi nama  DOCEANZ. DOCEANZ  4 EVER

1 comment: