NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Friday 14 October 2011

babe!!!!

assalamualaikum..




kenapa aku letak gamba-gamba nih?? yeahhh.. today kelatan vs tereangganu.. banyak kontroversi babe!! yeahh.. ore kelate memey rock!! n ramai orang x percaye aku ni orang kelantan.. kenapa?? aku terlebih cute dari awek-awek orang kelantan kot.. huishh.. perasannakmam----

nabil orang terangganu tapi bab bola die sokong kelantan.. kenapa??? ehem.. ehem.. ade orang tersayang!! sejak kelantan menang bola untuk piala ape ntah.. ramai orang sokong giler kat mamat-mamat kelantan.. dekat wakaf che yeh even kat pasar wakaf bharu pon berlambak orang jual baju bola kelantan and of course ramai yang beli ;)

then, keluar pulok majalah pasal abang-abang manis player football kelantan.. pergh.. giler ore kelate memey hebak.. dari keluar baju then skarf pon ade sampai majalah.. sumpah gilers glemer player-player kelantan kalah artis yang seksi-meksi tuh..

pastu.. ade plak player kelantan yang masuk pancaindera.. memang rakyat-rakyat kelantan sume glemers.. tapi aku nih bangsa low profile sebab tuh tak glemer.. 

ok.. dah. dah.. exam belom habis pastu giler-giler nak puji rakyat sendiri..

tapi pakwe aku sorang jerk..




abang kunalan
name manje: abang ku



cik abam muslim ahmad
name cute-cute : abang lim

tengah dalam perasaan kemelandaan proses kegedik gedukan..

sekarang terangganu 1 kelantan 0
ohhh babe!!

aku nak sokong sapo nih??





nia

ihsan google babe !i

No comments:

Post a Comment