NUFFNANG

Know us ^-^

We are girls that have been go through this pure and sincere relationship since we are all in the form one and we get closer when we in the form three. We share happiness, sadness, calmness, coolness and 'gila-gila'ness as well. Be friend with us ^-^

Thursday 27 October 2011

raKAN bAik!!

bercakap pasal rakan baik.. doceanz adalah group rakan2 dan baik.. kdg2 aku terfikir kenapa ktew dipertemukan. nany,nabila,mira,dayah,lisa,ninie,shera... cemuanya mempunyai berlainan watak.. mungkin ini yg dianamakan hidup penuh warna.. mungkin aku hitam warnanya.. siapa yg tahu.. mcm rakan yg  lain,bukan semua bende kteorg pikir sama.. itu dh lumrah.. ada yg rasa kwn buat x betul,kita tegur.. itulah fungsi dalam berkawan.. tapi sebernanya ada juga apa yg ditegur x dapat diterima.. keras kepala.. nk jugak ikut highway sendiri.. mcm aku.. tapi,kdg tuh aku terima.. sometimes aku rasa hipokrit dgn kwn2 sendiri.. huhu.. byk bende diorg tak tahu tentg aku.. dan bukan apa yg dorg tahu benar itu adalah aku.. sebab tu dalam berkawan ktew kene ikhlas.. menerima apa sahaja tentang rakan ktew.. insyaallah berkawan dgn hati yg ikhlas dapat menjamin perhubungan kitew sebagai sahabat.. apa pon sikap saya kuat tacing + cepat marah + ngada2 + gewdiks + x pandai = nur ainaa itu adalah saya seadanya.. THANKZ UNTUK SEMUA YG SENTIASA FIKIRKAN TENTANG SAYA..

1 comment: